Ann W. Mogelijk gemaakt door Blogger.
RSS

Welkom Enya

Woensdag 29 juni om 5u36 was ze daar dan, eindelijk. 
Na 40 weken en 4 dagen wachten... 
De grote beloning.


Intussen is ze al een week oud (Al een week!) en leven we op een vrij roze wolk. Een wolk waarop iedereen moe is, het zoeken is naar een nieuw ritme en er af en toe wel woorden vallen, maar waarop er vooral genoten wordt.

Meer foto's en het geboorteverhaal volgen nog... Tussen het eten geven, slapen en spelen met de kleine man door. 

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

13 reacties:

Sabrina zei

Proficiat!!! Geniet van jullie gezinnetje!

Anoniem zei

Gefeliciteerd, geniet ervan!!

nele zei

Whaw, proficiat !!!

Lunatiek zei

Proficiat! Neem je tijd maar!!

Unknown zei

Wauw, superdikke proficiat!!!! Hopelijk is het een wolk van een baby :-)

Ann W. zei

Superbedankt allemaal!
Soms een donderwolk maar al bij al doet ze het goed :-)

Anoniem zei

Oeioeioei... Wat een ongelooflijk mooierdje!
Een hele dikke proficiat. Ik wens jou en jullie allemaal een prachtige tijd toe samen. En ook een beetje extra kracht, want ik kan me voorstellen dat het niet alleen heel mooi is, maar toch ook wel zwaar.
Iets waar ik wel wat spijt van heb, als ik zo op die tijd terugkijk toen mijn dochter nog zo heel klein was, is dat ik ook toen zoveel van mezelf gevergd heb. Terugkijkend denk ik: Ik had eigenlijk toen niets anders van mezelf moeten vergen dan alleen maar de verzorging van mijn kind.

Barbara zei

Gefeliciteerd!! Fijn dat ze er is !!! Ze ziet er tevreden uit! Geniet ervan!!

Ann W. zei

Dankje Sunny! Het is inderdaad mooi maar zwaar. Ik geef ook borstvoeding en zeker de nachten zijn pittig.
Heel mooi wat je zegt ook. Ik probeer nu inderdaad alles uit deze tijd te halen wat erin zit. Mijn kindjes staan nu voorop. En stilaan worden die groter en komt er wel terug meer tijd voor mij en mijn ambities en al de rest.

Literasa zei

Wat een mooie foto! Veel geluk samen, met z'n viertjes :-)

Unknown zei

Wat een prachtige dochter ! Ziet er een stevige brok uit ! Geniet van jullie nieuwe gezinnetje.

Unknown zei

Wat een prachtige dochter ! Ziet er een stevige brok uit ! Geniet van jullie nieuwe gezinnetje.

Ann W. zei

Dankjewel Roselien! Hoe is het nog met jou? Intussen ook terug mama?

Een reactie posten