Ann W. Mogelijk gemaakt door Blogger.
RSS

Wat er echt toe doet...


Ik wou dat ik de eer voor die uitspraak kon opstrijken maar deze komt Alexander Pola toe, een Nederlandse acteur en tekstschrijver. Ze doet me herinneren aan de belangrijke dingen in het leven. Je wederhelft, je kind(eren), naaste familie, goede vrienden. 

Liefde. Leven. Gezondheid.

Geen nieuwe iPhone, niet de nieuwste Audi of Ford, geen uiterlijk vertonen. Geen dingen. Geen geld.

Wel geld genoeg.
Eten op tafel, voldoende slaap, kleren aan je lijf, geen grote geldzorgen en een dak boven je hoofd zijn basisbehoeften. 
Maar de rest? Zinloze spullen die ik maar al te graag zou opgeven om de gezondheid te betalen van de mensen die ik graag zie.

Voor jou zou ik tien jaar oude schoenen dragen, rijden met de afgedankte auto's die niemand anders nog wil, tien minuten wachten voor mijn modem opgestart is en ik online kan (waar is de tijd), elke dag dezelfde oorbellen dragen, me enkel nog wassen met de goedkoopste douchegel. Zelfs nooit nog op reis gaan. 

Graag en met veel liefde, als dat zou betekenen dat je gauw weer beter bent.


Het was een moeilijke week, maar het wordt tijd om me wat te herpakken. Beloofd.

Follow my blog with Bloglovin

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

4 reacties:

Literasa zei

Die laatste paragraaf vond ik heel mooi. Veel sterkte!

Nicole Orriƫns zei

Wat een mooie uitspraak!

Huisvlijt

Sopdet Si zei

Oh zo lief

Ann W. zei

@Literasa: die alinea vond ik ook het meest bijzonder :-)
@Nicole en Sopdet: Bedankt dames!

Een reactie posten