Ann W. Mogelijk gemaakt door Blogger.
RSS

Terug naar school

Onze kleine man zal er niets van merken, maar morgen is de eerste dag dat veel kinderen weer naar school moeten. Ik ben zelf erg benieuwd hoe het de peuter er binnen anderhalf jaar zal vergaan. Ik hoop dat hij iets liever op de schoolbanken zal zitten dan mama en veel fijne schoolherinneringen mag opbouwen. 
Dat wens ik trouwens jullie kindjes ook van harte toe. 
Dus vandaag geen heel verhaal, alleen dit:


En eigenlijk ben ik vooral nieuwsgierig naar jullie ervaringen.

Gingen jullie vroeger graag naar school?
En hoe zit het met jullie kindjes nu?
Ben je daar als ouder ook niet nerveus voor, die eerste schooldag?

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

3 reacties:

Nicole Orriƫns zei

Ik vond school best leuk. Mijn kinderen zijn wat minder enthousiast. En als ze aan een nieuwe school beginnen, vind ik dat zeker weer spannend!

Huisvlijt

Unknown zei

Ik was vanmorgen nerveuzer dan mijn dochter denk ik :-) Maar als volgend jaar onze kleine meneer ook naar school moet gaat het nog een stukje erger zijn.

Ann W. zei

Nicole, ik hoop dat ons zoontje enthousiaster zal zijn dan ik :-) Bij ons gaat het misschien omgekeerd zijn :-)
Inge, ik kan me dat echt inbeelden. Ik ben echt benieuwd hoe dat gaat zijn als onze kleine meneer naar school gaat. Heeft de dochter een goede eerste dag gehad? En jij nu nog lekker thuis?

Een reactie posten