Ann W. Mogelijk gemaakt door Blogger.
RSS

Mijn eerste jaar in beeld

Nee, niet mijn eerste jaar. Wel dat van mijn zoontje die deze week één jaar geworden is. Joepie! Maar anderzijds werd ik er ook een beetje nostalgisch van. Vooral toen ik a trip down memory lane nam en alle foto's van het afgelopen jaar bekeek. Meteen had ik goesting om de leukste, mooiste, schattigste beelden op een rijtje te zetten. Bij deze.

Veel foto's, weinig woorden deze keer. (Of dat ga ik proberen althans.)

1. De geboorte
Maandagochtend 28 april om 7u legden ze dit schraal kipje op mijn buik. (Helemaal blauw en slijmerig, van een anticlimax gesproken.) Ze namen hem al snel weg om te kijken of alles in orde was, maar even later (het leek minuten te duren, maar ik vermoed dat het seconden waren) hoorde ik mijn ventje huilen. Voor één keer vond ik dat het mooiste geluid ooit.


2. De eerste weken: slapen slapen slapen
Want behalve eten en pampers vuil maken, doet een pasgeboren baby niet veel.


3. Echt overal...


4. En ook mama en papa 


5. Veel knusse momenten


6. Veel eerste keren
Het eerste badje (OMG, zijn hele bovenlijfje paste nog onder een washandje!):


De eerste groentepap, met succes (lachjes waren toen nog schaars):


De eerste fruitpap, met minder succes:


7.  Soms ook uitstapjes
Naar de drive-in (jaja):


Naar Duitsland met de bus:


Naar Den Helder (jammer genoeg niet met de bus):


8. En nog meer eerste keren
De eerste knipbeurt (What is she doing?!):


De eerste keer zwemmen:


De eerste kruipjes:


Binnenkort de eerste stapjes?

9. Een jaar vol feesten
Zijn doopsel (Daar had hij duidelijk zin in(!)):



De eerste kerst:


Zijn eerste Pasen (Ik ben fan van de klokken!):



De eerste verjaardag (Ik ben geen fan van deze kroon.):


10. Een jaar vol foto's... 
Maar dit was de allereerste van ons nieuwe gezin:



Een jaar voorbijgevlogen.
Een jaar dat gerust het zwaarste van mijn leven genoemd mag worden.
Een jaar dat ook gerust het mooiste van mijn leven genoemd mag worden.


Follow my blog with Bloglovin

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

7 reacties:

Sopdet Si zei

Zo schattig. Het is best een verslavende periode he, intens gevoelens. Ik merk aan mijn foto's ook hoe belangrijk ik al die 'eerste keren' vond. Alles lijkt dan wonderlijk. Nu nog, maar nu mag ik het niet meer vastleggen op foto ;/
Geniet van de verjaardag!

Sabrina zei

Proficiat voor de jarige!

Ann W. zei

Ja best wel. Ik begin al uit te kijken naar een tweede :)

Unknown zei

Ik ben eergisteren toch ook eens door de foto's van dat eerste jaar gelopen: het is toch echt onvoorstelbaar hè?! Die foto bij de kapper is echt leuk! Dikke proficiat voor de jarige!!

Anoniem zei

héél mooie foto's :)

Nicole Orriëns zei

Gefeliciteerd met deze eerste verjaardag. Leuk om zo'n jaaroverzicht te maken. Ook voor later!

Huisvlijt

Ann W. zei

Dankjewel allemaal!
@Nicole: Inderdaad leuk voor later :) Ben nog van plan om voor onszelf een echt jaarboek te maken en dat ook elk jaar te doen vanaf nu. Digitale foto's zijn leuk maar ik heb toch ook nog altijd graag iets op papier :-)

Een reactie posten